Search This Blog

Saturday Morning

Selamat pagi semua! ;)
Mengantuk lagi ni..
Today saya bangun awal oww. Macam bangga sikit la kan. Semalam tidur pukul 4 pagi. Sahor? Hehehe, saya tak bangun sahor. Saya bangun pukul 8 pagi tadi. So, berapa jam ek saya tidur? 4 jam je la kot kan? bangun-bangun terus ke depan lappy my mom. Muka busuk lagi dah bergambar pagi-pagi ni. Hehehe. Act, saya ngantok lagi sekarang ni. :( Nak tau tak, semalam saya pakai baju tidur yang sangat besar. Hehehe. Patut la saya tak perlukan gebor (selimut) semalam. :D Now, saya nak pergi mandi dulu. Dah bau belacan dah badan ni. Lepas ni nak sambung buat keje sekolah yang tak siap-siap lagi tu. Huh, I HATE HOME WORK. Saya fikir nak SPM je ni. Kalau tak, tak ada la saya nak buka buku pagi-pagi macam ni :D

 

130811

No comments:

Post a Comment