Search This Blog

Berbuka bersama warga SMKDN

Assalamualaikum,
Saya nak kongsi suka dan duka saya bersama awak semua. Saya baru sahaja balik dari sekolah saya. Sekolah saya ada buat Majlis berbuka puasa. Act, majlis ni bukan sahaja berbuka bersama. Malah, majlis ini juga turut melangsungkan acara solat hajat, tadarus Al-Quran dan teraweh. Walaupun saya tidak boleh menyertainya, saya tetap hadir untuk memberi sokongan untuk sekolah saya. Saya ada gambar untuk dikongsi bersama awak semua. Nak tengok?

Tadarus Al-Quran
Berbuka puasa
Solat taraweh


p/s: Saya tak sempat nak tangkap gambar masa solat hajat. Saya datang lambat :D

Itu sahaja yang dapat saya kongsi bersama awak semua. Saya tetap berasa sangat gembira walaupun saya tidak dapat JOIN mereka semua ni. :)
Sayang warga SMK Dusun Nanding. Ini akan menjadi satu kenangan yang terindah buat kami semua (pelajar tingkatan 5).

1 comment: